הליכוד: בנט יקיר השמאל, הבית היהודי: אנחנו לא ילדי כאפות

    "רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (״היכנסו מתחת לאלונקה״), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות"
    איתי גדסי No Comments on הליכוד: בנט יקיר השמאל, הבית היהודי: אנחנו לא ילדי כאפות

    מלחמת המפלגות חוזרת במלוא העצמה: "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ״ש. כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן"

    "רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (״היכנסו מתחת לאלונקה״), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות"
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי חילופי המהלומות אמש בישיבת הממשלה, במסגרתם קבלו השרים נגד תאגיד השידור הציבורי שממנה בעיקר עיתונאים מהמגזר הדתי לאומי, השרים איילת שקד ובנט תמכו בתאגיד וביקרו את נתניהו והממשלה.

    השרה רגב אמרה בישיבת הממשלה: "לא נבחרנו להיות עבדים של פקידים. לא יתכן שלשר התקשורת אין שליטה במינויים ובהתנהלות של התאגיד הציבורי שממומן מכספי הציבור. מקימים כאן עוד סניף של הברנז'ה שלא פועל על פי עקרונות מנחים המחוייבים בשידור ציבורי כמו ייצוג הולם ורב תרבותיות שיבטיחו ביטוי של מגוון הקולות בחברה הישראלית".

    אמש תקפו בליכוד את מפלגת הבית היהודי ואמרו כי: "בנט ושקד הם יקירי השמאל ונוני מוזס, שתומכים במאמצים הבלתי נלאים שלהם לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הליכוד".

    בתגובה מפלגת הבית היהודי עלתה הבוקר להתקפה חריפה נגד רה"מ: "נתניהו שוב יורה בתוך הנגמ״ש. כמו שירה בנגמש כשהצביע בעד ההתנתקות והריסת גוש קטיף, כמו שירה בנגמש כששחרר הכי הרבה מחבלים בתולדות המדינה, כשהקפיא בניה, כשנכנע לחמאס וכמו כשהכריז על הקמת פלסטין בבר אילן, וכאשר הוא סופר כיפות של כתבים דתיים בתקשורת.

    "והכי מגוחך, שהוא יורה בנגמש כדי להכניס לתוכו את בוז'י, שפיר, מיכאלי ויוסי יונה. רגע לפני הבחירות הוא תמיד מתחנף לציבור הימני והדתי (״היכנסו מתחת לאלונקה״), ודקה אחרי הבחירות הוא זורק אותם ובז להם. נגמרו ימי ילדי הכאפות".

    גם השר אריה דרעי תקף בישיבת הממשלה אמש בחריפות את התאגיד: ״אני יו״ר מפלגה חרדית, ספרדית ומייצג אנשי פריפריה וכל אותם אנשים מרגישים נטע זר בתקשורת הישראלית. אני מייצג אנשים שכל הזמן צריכים להתגונן ולהסביר את עצמם בפני התקשורת. אני מוכן לתת פרס למי שימצא בתקשורת הכללית עיתונאי חרדי עם כיפה שחורה. אין אף אחד.

    דרעי הוסיף: "רק שתדעו: בכלי התקשורת החרדיים יש עשרות עיתונאים חכמים, מוכשרים, כוכבים של ממש אבל לאף אחד מהם לא נמצא מקום בתאגיד השידור הציבורי, בערוץ 2 או בערוץ 10.



    0 תגובות